احداث 100 كيلومتر راه روستايي در بم
نوشته شده توسط : باوفا

حميدرضا جزيني امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: احداث 100 كيلومتر راه روستايي در روستاهاي بخش مركزي بم در حال اجراست و به دليل صعب‌العبور بودن و هزينه فراوان احداث راه‌هاي كم‌هزينه در دستور كار اين بخشداري قرار دارد.
وي با اشاره به اينكه عواقب مهاجرت روستائيان به دليل نبود راه مناسب افزود: در حال حاضر بيشتر روستاهاي بخش مركزي شهرستان بم خاكي و نامناسب بوده و تعداد 8 هزار نفر از مردم اين روستاها از راه روستايي مناسب محروم هستند.
جزيني با اشاره به اينكه براي جلوگيري از مهاجرت روستائيان احداث راه در روستاهايي مانند دامنه سيدي به طور كلي در حال انجام و راه روستايي توكل‌آباد در حال زيرسازي است، تصريح كرد: راه‌هاي شرياني و با جمعيت بالا در دستور كار بخشداري قرار دارند.
وي با بيان اينكه از مجموع 40 روستاي واقع در مناطق كوهستاني بخش مركزي احداث راه در 10 روستا در حال اجراست، گفت: اين راه‌ها در مرحله زيرسازي و آسفالت هستند.
جزيني با اشاره به اينكه اعتبار احداث اين راه‌ها از محل 3 ميليارد تومان اعتباري است كه پيش از اين براي اين امر اختصاص يافته بود، بيان كرد: براي احداث راه‌ها در مناطق كوهستاني به بيش از 20 ميليارد تومان اعتبار نياز است.
وي با اشاره به اينكه 250 كيلومتر راه روستايي در بخش مركزي بم وجود دارد، بيان كرد: از اين ميزان احداث 100 كيلومتر راه آغاز شده است.
جزيني خاطرنشان كرد: در صورت تأمين اعتبارات لازم احداث راه در روستاها به سرعت آغاز و روستاهاي با جمعيت بالا در اولويت قرار مي‌گيرند.
وي اذعان كرد: با آسفالت راه‌هاي روستايي بخش اعظم مشكلات مردم اين مناطق برطرف و از مهاجرت‌هاي بيرويه جلوگيري مي‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 1069
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: